Toimitusehdot

1 Yleiset ehdot

Tilaajan tulee olla 18 vuotta täyttänyt. Tilauksen tekeminen verkkokaupasta (myöhemmin Palvelu) ei edellytä rekisteröitymistä. Tilauksen yhteydessä ostajan (myöhemmin Kuluttaja) tulee kuitenkin antaa suostumuksensa, että Kannalan Huvilat Oy (myöhemmin Myyjä) rekisteröi henkilötiedot tuotteiden toimitusta varten asiakasrekisteriinsä. Kuluttajan antamat asiakastiedot ovat luottamuksellisia. Myyjä sitoutuu olemaan luovuttamatta Kuluttajan tietoja ulkopuolisille.

Kuluttajan tulee noudattaa normaalia tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta verkkokaupassa asioidessaan.

2 Tilauksen sitovuus

2.1 Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu joko sähköpostitse tai puhelimitse. Kuluttaja sitoutuu tilauksensa tehtyään tarkkailemaan sähköpostiaan tilausvahvistuksen vastaanottamiseksi.

2.2 Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun Myyjä on lähettänyt kirjallisen tilausvahvistuksen.  

2.3 Kuluttajalla on oikeus sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse ennen tilauksen toimitusta peruuttaa tilaus. Toimitus on tapahtunut, kun Tilaus on toimitettu Kuluttajalle.

2.4 Kuluttajan tilauksen tekemisen jälkeen ei Myyjällä ole oikeutta muuttaa sopimusehtoja.

3 Hinnat

Voimassaoleva hinta on hinta, joka on Myyjän Palvelussa LOG45 KANNALA -verkkokaupassa osoitteessa log45.fi. Voimassaoleva hinta on euroissa (EUR) ja sisältää voimassaolevan arvonlisäveron 24 % (ALV). Myyjä pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin.

4 Toimitus

4.1 Tuotteitten toimitustavat ovat nouto tehtaalta tai nosturiautokuljetus Kuluttajan tilauksen  yhteydessä antamaan toimitusosoitteeseen. Toimitusmuoto ja -maksu on merkitty tuotteen sivulle. 

4.2 Toimitusaika vaihtelee eri tuotteilla. Suurin osa tuotteita toimitetaan 1–2 viikon toimitusajalla, mutta joillakin tuotteilla toimitusaika on 4–6 viikkoa. Toimitusaika vahvistetaan aina kirjallisella tilausvahvistuksella. Tilausvahvistus lähetetään tilauksessa olleeseen sähköpostiosoitteeseen viimeistään 2 arkipäivän sisällä tilauksen saapumisesta Myyjälle.  

4.3 Myyjä toimittaa tuotteita vain Manner-Suomeen.

5 Maksaminen ja maksutavat

Verkkomaksujen välittäjänä toimii Paytrail Oyj. Maksutapoja ovat verkkopankit, lasku ja osamaksu.

Log45-rahoitusta voidaan myöntää Kuluttajalle 1000–7500 € asti. Log45-rahoituksessa hyväksytään toimitus myös muuhun kuin laskutusosoitteeseen. Kuluttaja saa kuukauden korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Koko luoton voi maksaa kerralla pois ilman lisäkuluja. Laskutuspalkkio on 7 €/kk. Rahoitus on kertaluotto, jonka todellinen vuosikorko esimerkiksi 10 000 euron luotolle on 8,74 %, kun luoton korko on OP-prime + 6,95%, (7,20 % 08/19), laskutuspalkkio 7 €/kk. Minimilyhennys on 1,7 % luoton määrästä kuukauden välein. Luoton myöntää OP Yrityspankki Oyj.

6 Palautukset

Kuluttaja-asiakkaalla on verkkokauppamme kautta tilattujen ja toimitettujen tuotteiden osalta 14 vuorokauden palautusoikeus. Kaikissa palautusta ja vaihtoa koskevissa tilanteissa on tehtävä ilmoitus verkkokauppaan 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta palautuksen sopimiseksi. Ilmoitus tehdään verkkokaupan asiakaspalveluun. Palautus on tehtävä 14 päivän kuluessa palautusilmoituksesta.

Palautuksen kustannuksista vastaa Kuluttaja.

Kauppasumma palautetaan kohtuullisen ajan kuluessa, kuitenkin viimeistään 14 vrk kuluessa siitä, kun olemme saaneet palautusilmoituksen. Kauppasummaa ei palauteta, ennen kuin tuotepalautus on vastaanotettu.

7 Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

 Huolellisesta pakkaamisesta huolimatta voivat paketit vaurioitua kuljetuksen yhteydessä. Siksi on syytä jo lähetystä vastaanottaessa tarkistaa sen kunto kuljettajan (tai muun kuljetusliikkeen edustajan) läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tulee vastaanottajan pyytää tavarankuljettajaa tekemään heti vahinkoilmoitus, eli rahtikirjaan laitetaan merkintä vauriosta ja kuljettajan allekirjoitus + nimenselvennys. Tämän jälkeen Kuluttajan tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sopiakseen uuden tuotteen toimittamisesta.

8 Reklamaatio

Mikäli Kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms., tulee Kuluttajan ilmoittaa asiasta välittömästi, kuitenkin viimeistään 7 pv sisällä asiakaspalveluumme. Virheellinen toimitus palautetaan Myyjän antamien ohjeiden mukaisesti (kohta 6). Saatuaan palautetun tavaran, Myyjä palauttaa jo maksetun kauppahinnan asiakkaalle. 

9 Ylivoimainen este 

Myyjä ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Myyjän vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Myyjän toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

10 Riitojen ratkaisu

10.1 Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.